Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
A határ a csillagos ég! Ebben az egyedül játszható logikai játékban hosszú időre el lehet merülni. A cél, hogy megvalósítsd azokat az alakzatokat a játéktáblám, amiket a 80 kihívást tartalmazó játékfüzet mutat. Mindezt a különböző alakzatokat felhasználva teheted meg, de vigyázz, mert az alakzatok forgatásával változik a csillagok színe! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 80 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti logikát, a térlátást, a problémam
Ebben a játékban delfineket leshetünk meg. A feladványoknak megfelelően kell elhelyezni a delfineket a táblán és megfejteni, hogyan lubickolnak a víz alatt. Az egyedül játszható logikai játék fejleszti a koncentrációt, a logikát és a problémamegoldó készséget. A 48 kihívást tartalmazó füzet pedig gondoskodik róla, a játék sokáig lekösse a gyerekeket. A fejtörő utazásokra is kiváló, mert az összecsukható táblára helyezhető mágneses elemek biztosan a helyükön maradnak. 7 éves kor felett ajánlott.
Kövesd a nyilakat és megleled a megoldást! Egyedül játszható logikai játék, melyben a nyílkombinációkat tartalmazó elemeket úgy kell elhelyezni a játéktáblán, hogy azok az adott feladatnak megfelelő irányt mutassák. Vigyázat, az elemek forgatásával a nyilak iránya megváltozik! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 120 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készségeket. 7 éves kortól ajánlott.
Logikai játék két játékos számára! A párbajban a piros és a sárga játékos csap össze, és az nyer, akinek a színéből több borítja a kocka felszínét. A 10 perces játékban fontos a taktikai gondolkodás, mivel egyaránt lehet támadó és védekező alakzatokat választani. A játék egyedül is játszható, ilyen esetben párbaj helyett a 3D-s formatervezést lehet gyakorolni a 80 kihívást tartalmazó füzet segítségével. A játék fejleszti a térlátást, a koncentrációt, a tervező és problémamegoldó készségeket. 10 éves kortó
A fejtörő akkor kezdődik, amikor eltávolítottuk az összes színes elemet és megpróbáljuk visszahelyezni őket a csonka kockába. A kocka számtalan módon összeállítható, de azt az egyet kell megtalálnunk, amit az aktuális kihívás megkövetel. Ehhez segítségünkre lesz egy 48 kihívást tartalmazó füzet. Az egyedül játszható Plug Play Puzzler fejleszti a térlátást, a koncentrációt és a problémamegoldó készséget. 6 éves kortól ajánlott.
A darabok összeillesztésével 3D alakzatokat lehet építeni. A 2 játékmódban végezhető 80 különböző kihívás hosszú időre garantálja a fejtörést. Remek játék utazásokra, hiszen kis helyen is játszható és a csomagban sem foglal sok helyet. A hordozást megkönnyítő tok egyben játéktáblaként is szolgál. A játék fejleszti a térlátást, a problémamegoldó és tervező készségeket. 12 éves kortól ajánlott.
Bizonyítsd be, hogy nagy hadvezér vagy, és te lehetsz a hunok következő uralkodója! Rakd meg szekereidet, fogadj fel hűséges embereket, és ha kell, átkozd meg ellenfeleidet sámánjaid segítségével! Használd kártyáid képességét, hogy Te lehess a legjobb a Hunok társasjátékban! Egy játékos dob a kockákkal, majd a játékosok felváltva választanak közülük - így a kocka színének megfelelő zsákmányhoz vagy kártyához juthatnak hozzá. Használd bölcsen az így megszerzett erőforrásokat, hiszen sokféleképp
A játék menete: Négy játékos játszhatja, akik azon igyekeznek, hogy saját 4 bábujukat minél gyorsabban eljuttassák kijelölt végcéljukra, a bázisra. A játék kezdetén mindegyik játékos 4 bábuja a start mezőn áll. Aki a legnagyobbat dobja a dobókockával, az kezdi a játékot és dobhat újból elsőként. A játékba csak 6-ost dobva lehet "beiratkozni", azaz bábut bevinni. A játék során bármelyik a táblán lévő bábl lépni lehet, így a játékos döntheti el, melyikkel kíván lépni, és ha olyan mezőre léphet, ahol valamel
A Mozaik szett (rókás) leírása: Doboz tartalma: 1 db parafatábla, 1 db kalapács, 80 db szeg, 79 db fa mozaik. A kalapács, a parafatábla és a formák segítségével vidám, színes formákat készíthet gyermeked! A pici kezeknek nagy koncentrációt igénylő feladat, de remek szórakozás!
Fejleszti a finommotorikát és segít megismerni a színeket, gyümölcsöket.
A gyerekek szellemi fejlődése nagymértékben függ attól, hogy mikor és milyen hatások érik őket. Ezért is fontos, hogy az óvodás korú gyerekek megismerkedjenek ilyen és ehhez hasonló játékos, képességfejlesztő feladatokkal. Ez a bambinoLÜK füzet azt a célt is szolgálja, hogy a gyerekek már az iskolába indulás előtt megismerkedjenek a kihagyhatatlan Ablak-Zsiráf képes gyermeklexikonnal, annak képi világával.
A Játék a formákkal feladatkártyacsomag az alábbi feladattípusokat tartalmazza: alakzatok elrendezése rácsokban, sík területi viszonyok felfogása, megjegyzése. A hátoldalon lévő pluszfeladatok lehetőséget adnak arra, hogy a gyerekek a tanultakat más módon is alkalmazzák. 6 éves kortól ajánljuk! A csomag 16 feladatkártyát tartalmaz.
A LOGICO PRIMO innovatív fejlesztőjáték a 3-5 éves korosztálynak. Az új feladatcsomagban az észleléshez és tájékozódáshoz, mintákhoz, formákhoz és színekhez kapcsolódó feladatlapok találhatók. 3 éves kortól ajánljuk! A kártyák a PRIMO kerettel együtt használhatóak. A keret könnyen kezelhető, fejleszti a vizuális észlelést, a szem- és kézkoordinációt. A kerethez rögzített korongok tologatásával bejelölhető a helyes megoldás. A kartonlapokra így nem kell írni, újra és újra felhasználhatóak. A korong t
A LOGICO PRIMO innovatív tanulójáték – az óvodások napirendjébe beépíthetően – a következő területek fejlesztéséhez kínál játékos gyakorlatokat: érzékelés, koncentráció, mennyiségek és színek ismerete, térbeli tájékozódás, nyelvi kifejezésmód, tárgyi információk, valamint hozzárendelések és analógiaképzés révén logikai összefüggések keresése. A Felismerés, megnevezés feladatkártyacsomag az alábbi témákat dolgozza fel: Színek, formák, méretek, arányok, sorrend és összefüggések felismerése. 3 éves kor
Úgy kell óvatosan felrakosgatni a Hold arcára a színes hengereket, hogy a Hold ne veszítse el az egyensúlyát.A félholdat, mint egy fűrészt rakjuk az asztalra arcával felfelé.Ha egyedül játsszák, a játékos dob a dobókockával, majd egy megfelelő színű hengert óvatosan felrak a Hold arcára. Ha többen játszanak, felváltva dobnak, egyszerre mindenki csak egy hengert rak fel a Holdra, olyan színűt, amilyet dobott.A hengereket úgy kell felrakni, hogy a Hold ne billenjen fel.Minden henger fel kell, hogy kerüljön.