Kiváló hangzású, hordozható gitár- és basszus erősítők. Magyarországon ingyenes kiszállítás 50.000,- Ft értékű vásárlás felett akár utánvéttel
Ultra alacsony zajszintű analóg keverő streaminghez, podcastokhoz és rögzítéshez 2 díjnyertes XENYX mikrofon előerősítő betétekkel a külső feldolgozáshoz 3 díjnyertes XENYX mikrofon előerősítő sztereó vonalbemenettel 1 dedikált sztereó vonal bemeneti csatorna Analóg keverés és 3 sávos hangszínszabályozás a tiszta hangzásért Opcionális elemes működés a mobil felvételhez (9 V elem nem tartozék) 60 mm-es faderek a pontos szintszabályozás érdekében Fantomtáp kondenzátor mikrofonokhoz Post Fader FX küldési vez
A gitár előerősítő pedálja hűen újrateremti a legendás MK1 5150 1992-es csőves erősítő hangszínét, tapintását és érzetét Két csatorna független erősítés-, hangerő- és EQ-szabályzókkal a magas oktánszámú rock és metal hangokhoz A zöld csatorna (Rhythm + Crunch) az érintetlen tiszta hangoktól a kemény rock crunchig terjed A Red Channel (Lead) hatalmas hangerőt biztosít a heavy rock, a klasszikus shred és a brutális metál hangok számára Az integrált erősítő aktiválja az 5 dB-es erősítést egy lábk
A gitár előerősítő pedálja hűen újrateremti az egyedi boltban módosított JCM800 csöves erősítő hangszínét, tapintását és érzetét Két csatorna független erősítés-, hangerő- és EQ-szabályzókkal a klasszikus 80-as évek tiszta, rock és metál hangjaihoz Nagyon keresett egyedi bolti módosítások, amelyek jellemzően a 80-as évek legendás erősítőitől származnak, beleértve a Treble Bleed, a Tonestack Tweaks és a 2nd Stage Gain modokat Az integrált booster lábkapcsoló rúgására aktiválódik, külön erősítés szabá
A gitár előerősítő pedál hűen újrateremti a legendás Revision G Dual Rectifier csöves erősítő hangját, tapintását és érzetét 1995-ből. Két csatorna független erősítés-, hangerő- és EQ-szabályzókkal a tiszta hangzáshoz, magas oktánszámú rock- és fémhangokhoz A zöld csatorna (Clean Rhythm) az érintetlen tiszta hangoktól az éles blues tónusokig terjed A Red Channel (Lead) hatalmas erősítést biztosít a heavy rock, a klasszikus shred és a 90-es évek metál hangjaihoz Az integrált erősítő aktiválja az 5
Klasszikus digitális késleltetés modern környezetben Az eredeti TC 2290 Dynamic Digital Delay új mércét állított fel, amikor a 80-as években bemutatták, és bár gyakran stúdiórackekbe szerelték, számtalan gitárberendezésben is megtalálható volt. Számos gitárhang kulcsfontosságú eleme az ízléses késleltetés, amely csak egy a 2290 P által kínált dolgok közül. Ez egy időalapú effektgenerátor, amely - a késleltetésen kívül - refrént, flangert, tremolót, vibratót, fézert, pásztázást, duckinget és
200 wattos, 3 csatornás aktív hangosítási rendszerAlkalmas kisebb rendezvények, megnyitók, kis klubok hangosításához. Bluetooth kapcsolat, usb csatlakozás mellett a hagyományos 1/4" Jack és XLR bemenetekkel felszerelt rendszer. On-board control panel, valamint távirányító segíti a megfelelő megszólalást
Jimi Hendrix Fuzz Face Mini Distortion Legendás hangok egy pedalboard-barát házban, fuzz és volume szabályzók, true bypass, LED visszajelző, AC power jack
Bass Wah pedál Kompakt méretei ellenére ugyanazokat a lehetőségeket kínálja, mint a 105Q Bass Wah pedál, ellenálló alumínium ház, basszus frekvenciákra optimalizálva, Q tárcsa, auto-return funkció, 9V elemmel vagy 9V adapterrel működtethető (center negative)
A Volume (X) pedál szabályozza a hangerőt és az FX paramétereket, teljesen állítható billenőfeszültséggel és Low Friction Band-Drive-val a végső tartósság érdekében - mindezt egy pedálfal-barát házban.
Gary Clark Jr signature Wah pedál Egyedi hangzású wah-pedál, mely karakterében a blues és rock gitározás kiváló kiegészítője
A Justin Chancellor Cry Baby Wah egy többfunkciós effekt pedál, amely három különálló effektet egyesít egyetlen pedálban: a középkategóriás egyéni szűrő finom kifejezőképességét, az egyedi wah áramkör tiszta agresszivitását és a vintage fuzzt. Kétségtelenül a basszuseffektusok egyik legmodernebb úttörője, gondosan konfigurált pedállappal rendelkezik a hangok létrehozásához és a hangok felfedezéséhez, és ez az egyedi Cry Baby Wah egyesíti ennek néhány kedvenc módját - szűrést, wah-t és fuzzt.
A Leo Nocentelli Cry Baby Mardi Gras Wah pedál a funk mestere előtt tiszteleg, New Orleans varázslatos városa előtt, ahol született és nevelkedett. A valaha is elképzelt legvastagabb hangú wah-effekt. Mélylila, rikító arany és szürkés-zöld színbe öltözve, egyedi fleur-de-lis futófelülettel. Csökkentett frekvenciatartományával olyan meleg hangokat kínál, amelyeket Leo pályafutása során elővarázsolt. A Cry Baby Wah hangzása a Halo vintage induktoroknak köszönhető vintage stílusú. Gazdag filharmonikusok é
A Dunlop Cry Baby Junior wah-t a Pedaltrain céggel közösen tervezték, hogy optimális elrendezést biztosítsanak a legnépszerűbb pedálboardokon. A Cry Baby Junior ház elülső I / O és tápcsatlakozói keskenyebb pedálkonfigurációt tesznek lehetővé, és helyet szabadítanak fel az oldalakon, amelyek a kábelvégeket foglalják el. A pedál hossza tökéletes összhangban van a Pedaltrain Metro, Classic, Novo és Terra pedáldeszkákkal, ami szép és letisztult kábelelrendezést tesz lehetővé. A ház oldalán található egy
Ez a limitált kiadású Cry Baby Wah a történelem két leghíresebb wah pedálját ötvözi a Halo Inductor és a Red Fasel Inductor révén a széles és dinamikus tartomány érdekében, hogy fokozza zenei kifejezését. A Halo Inductor a brit blueslegendák által ismertté vált izgalmas hangszínt produkálja – széles, rendkívül kifejező és visszacsatolást sugalló torokhangú középtartomány. Válassza a Halo Inductort, hogy telítettséget adjon hangjának. A modern kori Cry Baby Wah hangzása, a Red Fasel induktor tiszta
Ez a különleges kiadás, a Fuzz Face Distortion a legendás Jimi Hendrix előtt tiszteleg egy egyedi kivitelezéssel, amely a termékeny és híres rockművész, John Van Hamserveld híres 1968-as Shrine Auditorium koncertplakátját remixeli. Az MXR mini testbe csomagolt Fuzz Face Distortion Jimi Hendrix fuzz tónusainak két különböző ízét ragadja meg egyetlen mini effektusban – az agresszív ropogtatást, amelyet karrierje későbbi részében használt, és a meleg, sima, gazdag fuzzt, amelyet korai szakaszában használt