Speci lis mint zattal rendelkező gumiabroncs, mely minden k r lm nyek k z tt megfelelő tapad ssal rendelkezik. A nagy mintablokkok aszfalton is kellő stabilit st k lcs n znek, mindemellett m sik pozit v tulajdons guk, hogy kellő kapaszkod fel lettel rendelkeznek ez ltal kedveznek a k nnyebb terepen motoroz knak. K t első s szint n k t h ts m retben l tező abroncs, ami kisebb endur k r sz re k sz lt.
Speci lis mint zattal rendelkező gumiabroncs, mely minden k r lm nyek k z tt megfelelő tapad ssal rendelkezik. A nagy mintablokkok aszfalton is kellő stabilit st k lcs n znek, mindemellett m sik pozit v tulajdons guk, hogy kellő kapaszkod fel lettel rendelkeznek ez ltal kedveznek a k nnyebb terepen motoroz knak. K t első s szint n k t h ts m retben l tező abroncs, ami kisebb endur k r sz re k sz lt.
Speci lis mint zattal rendelkező gumiabroncs, mely minden k ruuml;lm nyek k z tt megfelelő tapad ssal rendelkezik. A nagy mintablokkok aszfalton is kellő stabilit st k lcs n znek, mindemellett m sik pozit v tulajdons guk, hogy kellő kapaszkod fel lettel rendelkeznek ez ltal kedveznek a k nnyebb terepen motoroz knak. K t első s szint n k t h ts m retben l tező abroncs, ami kisebb endur k r sz re k sz lt.
A Pirelli Diablo Rosso Sport egy j m rc t k pvisel egy olyan dinamikusan fejlődő gazatban, mint a kis testű motorker kp rok halmaza. Eg szen 125ccm-től 500ccm-ig lefedhető vele a motorker kp r piac legjava. Mivel sok r gebbi t pus s jabb motor abroncs m rete azonos, gy gond n lk l alkalmazhat ezeken a g peken. Ennek az abroncsnak a c lcsoportja nem m s, mint a dinamikusan motoroz k k z ns ge, akik a j ir ny that s got az lettartamot s a lehető legjobb tapad st keresik extravag ns mai k nt sbe b
A tervez s sor n a Rosso III mint zta szolg lt alapul a technol gi t, a mint zatot s az anyag sszet telt figyelembe v ve. Mint zat n l a j l ismert vill m alakzatokat alkalmazt k, mely a v zkiszor t s rdek ben teljesen a v llr szekig fut. A technol giai felhozatal is igen sz les, az első gumi homog n kialak t sa a maxim lis tapad st biztos tja f kez s, s ir nyv lt s k zben. Profilj t is a verseny abroncsokt l r k lte, ez ltal a motor manőverezhetős ge p ratlan. A h ts gumi a fut steljes tm ny rdek
A tervez s sor n a Rosso III mint zta szolg lt alapul a technol gi t, a mint zatot s az anyag sszet telt figyelembe v ve. Mint zat n l a j l ismert vill m alakzatokat alkalmazt k, mely a v zkiszor t s rdek ben teljesen a v llr szekig fut. A technol giai felhozatal is igen sz les, az első gumi homog n kialak t sa a maxim lis tapad st biztos tja f kez s, s ir nyv lt s k zben. Profilj t is a verseny abroncsokt l r k lte, ez ltal a motor manőverezhetős ge p ratlan. A h ts gumi a fut steljes tm ny rdek
A Pirelli ism t magasra tette a m rc t a szupersport kateg ri ban, hisz j szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdons gait gy a sz raz s nedves fel leten t rt nő viselked se m g kisz m that bb lett. Az olasz gy rt mindig is elk telezett h ve volt a sportos abroncsok gy rt s nak, ezt a t pust is kifejezetten a sportmotort s modernebb nagyobb teljes tm nyű naked bikeot b rtokl k z ns gnek sz nja. Megmaradtak a m r megszokott v lt vill m mint k, mely gy rt n bel l is jelzik a felhaszn l knak, h
A Pirelli ism t magasra tette a m rc t a szupersport kateg ri ban, hisz j szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdons gait gy a sz raz s nedves fel leten t rt nő viselked se m g kisz m that bb lett. Az olasz gy rt mindig is elk telezett h ve volt a sportos abroncsok gy rt s nak, ezt a t pust is kifejezetten a sportmotort s modernebb nagyobb teljes tm nyű naked bikeot b rtokl k z ns gnek sz nja. Megmaradtak a m r megszokott v lt vill m mint k, mely gy rt n bel l is jelzik a felhaszn l knak, h
A Pirelli ism t magasra tette a m rc t a szupersport kateg ri ban, hisz j szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdons gait gy a sz raz s nedves fel leten t rt nő viselked se m g kisz m that bb lett. Az olasz gy rt mindig is elk telezett h ve volt a sportos abroncsok gy rt s nak, ezt a t pust is kifejezetten a sportmotort s modernebb nagyobb teljes tm nyű naked bikeot b rtokl k z ns gnek sz nja. Megmaradtak a m r megszokott v lt vill m mint k, mely gy rt n bel l is jelzik a felhaszn l knak, h
A Pirelli ism t magasra tette a m rc t a szupersport kateg ri ban, hisz j szintre emelte az abroncs legfontosabb tulajdons gait gy a sz raz s nedves fel leten t rt nő viselked se m g kisz m that bb lett. Az olasz gy rt mindig is elk telezett h ve volt a sportos abroncsok gy rt s nak, ezt a t pust is kifejezetten a sportmotort s modernebb nagyobb teljes tm nyű naked bikeot b rtokl k z ns gnek sz nja. Megmaradtak a m r megszokott v lt vill m mint k, mely gy rt n bel l is jelzik a felhaszn l knak, h
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
Ide lis v laszt s azoknak, akik hossz utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljes tm ny t a v gletekig kihaszn lni. Az elődj n l 15%-al tart sabb GT a fejlesztők szerint k pes konstans megtartani pozit v jellemzőit az abroncs teljes lettartama alatt. gy hossz t von megőrizhető a Pirelli m rk ra jellemző kiv teles sz raz s nedves tapad s.