Az előző teh t a harmadik gener ci hoz viszony tva t bb ter leten is fejlesztett k ezt az abroncsot. Ezeknek a m dos t soknak k sz nhetően j m rc t ll tottak fel a t rasport abroncsok piac n. Ebben a szegmensben eddig nem haszn lt anyagokat s technol gi kat alkalmaztak annak rdek ben, hogy egyed l ll teljes tm nyt ny jtson a maga kateg ri j ban. H rom fő ter leten dolgozt k t annak rdek ben, hogy az abroncs kezelhetős ge, lettartama s tapad sa fel lm lja az elődmodell t. A javul lettartam s a
Az előző teh t a harmadik gener ci hoz viszony tva t bb ter leten is fejlesztett k ezt az abroncsot. Ezeknek a m dos t soknak k sz nhetően j m rc t ll tottak fel a t rasport abroncsok piac n. Ebben a szegmensben eddig nem haszn lt anyagokat s technol gi kat alkalmaztak annak rdek ben, hogy egyed l ll teljes tm nyt ny jtson a maga kateg ri j ban. H rom fő ter leten dolgozt k t annak rdek ben, hogy az abroncs kezelhetős ge, lettartama s tapad sa fel lm lja az elődmodell t. A javul lettartam s a
Sz mos Jap n modell első gy ri szerel se. Megb zhat teljes tm ny, magas gy rt si minős g, nagyfok kop s ll s g jellemzi. A mint zat speci lis kialak t s nak k sz nhetően minim lis menetzajt kelt, gy fokozza az utaz s komfortj t. A szilika adal k magabiztos tapad st ny jt hűv sebb időben, s nedves tburkolaton egyar nt.
A Dunlop legkorszerűbb smart-technol gi ja m r el rhető a robog szegmensben is. A Scoot-smart kiv l an alkalmas mindennapi munk ba j r sra, vagy ak r hosszabb t v utaz sok eset n is megb zhat t rs lehet, az időj r si t nyezőktől f ggetlen l.
Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
V rbeli supermoto versenygumi esőre, csak s kiz r lag p lya haszn latra. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s eset n is elegendő rintkez si fel lettel rendelkezzen, gy biztos tva a lehető legnagyobb tapad st. Az első m ret 2 kever kben rhető el, m g a h ts n l 3 vari ns k z l v laszthatunk a hőm rs klet s a p
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106
Ide lis v laszt s azoknak, akik hossz utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljes tm ny t a v gletekig kihaszn lni. Az elődj n l 15%-al tart sabb GT a fejlesztők szerint k pes konstans megtartani pozit v jellemzőit az abroncs teljes lettartama alatt. gy hossz t von megőrizhető a Pirelli m rk ra jellemző kiv teles sz raz s nedves tapad s. (A)=neh z t ramotorokra