Mennyre vagy hajlékony, vagy épp bevállalós? Meg tudod jegyezni a kombinációkat, és jól együtt tudsz működni másokkal? Mert ezek mind kellenek ahhoz, hogy a játék nyertese, és a házibuli sztárja légy a Quadri color segítségével! Öveket csatolj, kezdjük! Ez a party társasjáték mindenkinek örömet okoz, aki a mozgáskoordinációját képes uralni – aki pedig már nem, az a többieknek okoz örömöt.5 éves kortól az ízületi problémák beálltáig játszható, és garantáltan megdolgoztatja mind a hagyományos, mind a rek
Fejleszd a tengeralattjáródat, gyűjts minél több pontot - de közben tartsd szemmel a többieket is! Ebben a játékban tényleg minden döntésünknek következménye van. A tengeralattjáró 5 különböző részének fejlesztése más-más előnyhöz juttat minket, a három kör végén pedig az állatokért és korallokért járó plusz pontok mellett mínusz pontokat kaphatunk, ha túl sok Kraken szem figyel minket a lerakott kártyáinkról. A játék érdekességét a mechanikája adja: nem a saját paklinkból dolgozunk, hanem mindig a töb
Ahhoz hogy nyerj, el kell érned cukorkáddal a legmagasabb árat. De ha a többieknek sikerül kitalálniuk, melyik a te cukorkád, kiestél! 2-4 játékos számára. A játék tartalma: 5 karakter kártya 20 gyanúsító kártya 5 cukorka 1 kocka 1 játéktábla 1 szabályfüzet
Bújj Piroska, a nagymama, a kismalacok vagy akár a farkas bőrébe, és zsebelj be minél több győzelmi pontot. A farkason kívül mindenki választ egy lapot a kezében lévők közül, mellyel eldönti, mit fog csinálni az adott körben: pihen, és reméli hogy a farkas nem őt fogja megtámadni, vagy csapdát állít. Ez utána a farkas kiválaszt egy játékost: ha ő a pihenést választotta, a farkasnak sikerül meglepnie álmában - így a farkas szerez pontot. Ha azonban csapdát állított, sikerült elkapnia a farkast, és ő szere
Új városba költöztetni egy komplett cirkuszt nem kis feladat! Ha jó állatkártyákat választasz te lehetsz az első aki elég vagont kapcsol a vonatához a győzelemhez! A játékosok a körükben két akciót hajthatnak végre, ez lehet akár ugyan az az akció is kétszer. Húzz egy állat kártyát a húzópakliból, vagy felvehetsz egyet a már eldobott lapok közül is. A vagonoknak megfelelő színű és mennyiségű állat kártyák eldobásával vehetsz egy vagonkártyát, amit utána a mozdonyodhoz kell kapcsolnod...De csak az elő
A játékosok különleges kártyákat és válogatott fogásokat "szolgálnak fel" a többieknek. Amikor valaki nem tud (vagy nem akar) lapot rakni, meg kell "ennie" a teljes menüt - annyi kártyát kell húznia, amennyi a felszolgált kártyák száma. Ha egy vagy több gyomorrontás kártyát húz, azt jelenti túlette magát, és kap egy gyomorrontás-tokent. Ha valaki összegyűjt három tokent, kiesik. 3-7 játékos számára. A játék tartalma: 72 fogás kártya 17 akciókártya 6 gyomorrontás kártya 15 gyomorrontás token 1 ját
Hogyan játszd? 1. A játéktábla berendezése: Állítsd a farönk házikót az út esős végére, a fűcsomót és növényeket ábrázoló lapokat pedig tetszés szerint a pálya mellé, vigyázzva, hogy ne takarjanak le egyetlen mezőt sem! 2. Válasszatok magatoknak egy-egy bábut, majd állítsátok a tábla mellé, a kezdőponthoz! 3. Kezdődhet is a játék! A soron következő játékos dob a kockával, és előrelép arra a színes mezőre, amit a kocka mutat. Az egyes színekhez tartozó ábrák azt mutatják, hogy hová bújt kis barátunk a
A mese folytatódik! Gyűjtsd össze a király udvarából szétszaladt nyulakat, győzd le a vasorrú bába ördögkatonáit! A Magyar népmesék társasjáték első kiegészítőjével még izgalmasabb lesz a kaland! Miután kiválasztottátok a mesét az időtartam és játékmód szerint, már kezdődhet is a játék! Vannak pályák, amiket az óvodások is könnyedén végigjátszhatnak, míg más történetek nagy kihívást jelenthetnek, de az egyes meséken belül is több nehézségi fokozattal tehetitek magatokat próbára. Neked melyik mese a k
Vajon mi segíti majd legjobban kőkorszaki törzsedet? A vadászat, mellyel élelmet szerzel egyre bővülő csoportodnak? A nyersanyagok begyűjtése, melyeket fejlesztésekre válthatsz? A győzelemhez több út vezet, találd meg a sajátod! Vezesd népedet a civilizáció útján! Hogyan zajlik egy kör? 1. A játékosok elhelyezik bábuikat a közös táblán 2. Mindenki végrehajtja az adott helyszínhez tartozó akciókat 3. Végül az embereket élelemmel kell ellátni A Stone Age 2017-ben
A játék célja minél dicsőbb birodalmat létrehozni. 5x5-ös területű királyságod minden területtípus annyi pontot fog hozni, amennyi korona ábra található rajta. Illeszd dominóidat a már lent lévő területekhez, de vigyázz! Ha túl vakmerően terjeszkedsz, és túlléped a területkorlátozást, el kell dobnod a dominód! 2-4 játékos számára A doboz tartalma: 4 kezdőlapka 4 háromdimenziós kastély (1 rózsaszín, 1 sárga, 1 zöld, 1 kék) 48 dominó (egyik oldalán táj, másikon számozás) 8 királyfigu
Közel harminc éve került először a hazai családok kezébe a Mesék titka - és most ismét megjelent a boltok polcain, változatlan formában. Ebben a csavaros, dobj és lépj játékmechanikát használó családi társasjátékban ki kell szabadítani a meséket a kastélyból, ahová a háromfejű sárkány zárta őket. Ehhez természetesen kell a kulcs, amit a Kerekerdő másik végén rejtettek el, valamint a tündérek ládikájának titkai, amikkel megfejthetjük a kulcs hollétét. Aki a legtöbb mesét szabadítja ki, az lesz tündérfalva
Az Álomházban alapjaitól tervezheted meg a házad a saját elképzeléseid szerint. A tető fajtájától a belső tér elrendezéséig minden döntést a te kreatív elképzeléseid vezérelnek. De igyekezz lépést tartani a szomszédaiddal! A játék végén mindenki a környék legszebb házának lakóit irigyli majd.
Abacus Tichu kártyajáték. A Tichu kártyajáték nagyon hasonlít a francia kártya paklihoz, amely négy egyedi színt tartalmaz. Ezek a jáde, kard, pagoda és csillag. A legmagasabb értékű kártya az ász, és a legkisebb a kettes lap. Amiben a Tichu kártya eltér a francia kártyától, hogy ez nem 52, hanem 56 lapból áll, négy különleges lappal kiegészítve, melyek a sárkány, főnix, kutya és veréb. Abacus Tichu kártyajáték tulajdonságok: - 3-8 játékos - játékidő: 30 perc - 10 éves kortól ajánlott. Tartozékok: - 4