Ha már olvastad Tom 'Big Al' Schreiter korábbi négy könyvét, élvezni fogod ezt az új kötetet is.Szerző: Tom Schreiter Kiadó: Bagolyvár Kiadó
Az Alapelvek jelentik azt a bázist, amelyre szükség van az üzleti siker és a szabad életstílus megalapozásához. Ezek képezik a kezdetet és azt a valóságot, amelyből minden más ered. A siker csupán egy természetes eredmény, ami a gyakorlati alapok következetes működtetéséből ered. Ez a könyv feltárja azt a tíz alapelvet, amelyen egy stabil hálózati jövedelem alapul. Vigyázat! Csak a VALAMENNYI Alapelvbe erőteljesen beágyazott jövedelmek lesznek tartósak, és hozzák azt a szabad életstílust, amelye
„Még a legtapasztaltabb hálózatszervezők is sokat tanulhatnak Butwintól. Érthető, hogy kétszer is megkapta Az év forgalmazója címet az MLM International Associationtól.” - Doris Wood, az MLMIA elnöke „Oly sok gyakorlati buktató után sajnálom, hogy nem olvashattam ezt a könyvet már az előtt, hogy az üzleti tevékenységbe belevágtam volna. Robert Butwin valóban ütőképes módszereket ajánl, amelyek átsegítenek minden nehézségen, hogy végül eljuss a sikeres értékesítő hálózathoz.” - Tom (Big Al) Schreiter, a
Volt már olyan élményed, ami akkor céltalannak tűnt, de utólag kiderült, hogy nélküle sosem juthattál volna el odáig, ahol ma tartasz? Szegénység. Megfeneklett házasságok. Öregség. Szertefoszlott álmok. Tönkremenő vállalkozások. Bizonytalan jövő. Egy tengerparti város lakosai kétségbeesetten keresik a kiutat az élet eme zsákutcáiból. Reményvesztetten és kilátástalanul tekintenek a sivár jövőbe. Egy Jones nevű öreg csavargó számára azonban, aki különleges adottságával képes meglátni olyan megoldá
Állíttásait a szerző egy sor gyakorlatból vett példával igazolja. Ezek jelentős része személyes tapasztalatokat tükröz olyan szerteágazó területekről, mint pl. az olajipar, jégkrémgyártás, politikusok pozicionálása és átpozicionálása.Szerző: Steve Rivkin - Jack Trout Kiadó: Bagolyvár Kiadó
A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat. Ám a szerzők, Al Ries és Jack Trout - az USA talán legismertebb marketing szakemberei - más véleményen vannak. Harmadik könyvükben meggyőző példákkal mutatják be, hogy ami valóban eredményes, az éppen ennek a fordítottja. Amikor együtt dolgoztak a Burger Kinggel, a Chase Manhattan Bankkal vagy a Par
„Hyrum Smith új könyve lehetővé teszi, hogy kézbe vegyük életünk irányítását és szert tegyünk a lelki békére. Valamikor az önmenedzselés klasszikus műveként fogják számon tartani.” Louis A. Tartaglia, M.D. a Success magazin szerkesztője „Bámulatos! Egy olyan korban, amikor csak kevesen hisznek abban, hogy személyes döntéseink hatással lehetnek életünkre, Hyrum Smith első kézből jövő tapasztalatok alapján mutatja be, melyek azok a konkrét lépések, ahogyan kézbe vehetjük sorsunk irányítását.” Warr
Problémája van a főnökével, az üzletfelével, az adóellenőrrel, a bolti eladóval, a barátjával, a gyermekeivel, családtagjaival? Bármit meg tud tárgyalni ígéri Önnek a világ egyik legkiválóbb tárgyalási szakértője Herb Cohen. A könyv, mely megjelenése után több mint 4 hónapig vezette a New York Times bestseller listáját, gyakorlati példák sokaságán keresztül mutatja be, hogyan alkalmazzuk a Nyer-Nyer tárgyalási technikát konfliktusaink megoldására és üzleti céljaink elérésére.Szerző: Herb Cohen Kiadó
A VEZETÉS 7 TÖRVÉNYE és az élet 3 alapvető döntése, ami minden másra kihat Te is vezető vagy! Legyél bár fiatal vagy öreg, felelős vagy valamiért, amit egyedül kell elvégezned. Ebben az értelemben mindenki vezető a saját életében, bármilyen munkakörben dolgozik is. A könyv 7 olyan törvényt tárgyal, amelyek abszolút érvényűek a vezetésben; követésük biztosítja, hogy az életed fantasztikus kaland legyen. Vagy felhasználod őket, és azt tapasztalod, hogy érted dolgoznak, vagy figyelmen kívül hagy
Hyrum W. Smith legfőbb szenvedélye, hogy együttműködjön az emberekkel, képezze és motiválja őket a nagyobb személyes eredményesség érdekében. „Meg kell tanulnunk az elsőrendű fontosságú dolgok és irányadó értékeink köré szervezni életünket” - e hitvallását követve évtizedek óta emberek ezreit szembesíti mindazzal, ami igazán fontos számukra, és segíti őket, hogy az értékalapú idő- és életmenedzsment révén erősebb irányításra tegyenek szert szakmai és magánéletük felett. „Hyrum meglátásai és lenyűgöző,
Mi a közös a világ legsikeresebb vállalataiban? Tudják, hogy legértékesebb erőforrásaik az emberek a munkatársaik és a fogyasztóik. Felismerték, hogy az emberek először érzelmi alapon reagálnak, és csak másodsorban racionálisak. Ezért a munkatársakat és a fogyasztókat elsősorban érzelmileg kell elkötelezni ahhoz, hogy a vállalat sikeres legyen. A Gallup-kutatás nem csak ezt fedezte fel, hanem rábukkant annak titkára is, hogyan lehet megteremteni és menedzselni egy "érzelem vezérelte gazdaságot"
„David összeszedte a legfontosabb kellékeit annak, hogyan léphetünk rá a helyes útra, és összefoglalja, mire van szükségünk, hogy a csúcson maradhassunk a munka világában. Kötelezõ olvasmány! – Les Brown „A hatékony és időtlen elvek, melyeket Dave a győzedelmes és sikeres élethez megfogalmaz, kötelező elemmé teszik könyvét mindenki olvasmánylistáján!” – Art Williams, az A.l. Williams, Inc. alapítója „Dave könyve képes »egy bajnok hozzáállását csepegtetni« bárkibe, aki elolvassa!” – Bob Kuechenberg,
„Nézzünk szembe a ténnyel, az ember kénytelen hálózatépítésre adni a fejét! Devora Zack innovatív stratégiája a hálózatépítéstől viszolygó olvasók számára is lehetővé teszi, hogy sikeresen űzzék ezt a tevékenységet – és még élvezzék is!” Joe Thomas dékán, Cornell Egyetem „Többé nem kell fejvesztve futkosnod egyik embertől a másikig az üzleti találkozókon, hogy mindenkinek begyűjtsd a névjegyét! Devora Zack könyvében bebizonyítja, hogy igenis képes vagy temérdek új szakmai és magánéleti ismeretséget k
Már vezető vagy? Esetleg arra törekszel, hogy az légy? Ez a könyv kötelező olvasmány számodra. A legendás direkt értékesítési guru, Randy Gage egyszerűen és leplezetlenül mondja el mindazt, amit minden vezetőnek tudni kell. Manapság szinte mindenhez kézikönyvet kapunk. Még az olyan dolgokhoz is, amikhez nem is kellene. Vajon szükség van egy tízoldalas útmutatóra a kenyérpirítóhoz? Nos, amikor azt látjuk, hogy a tárgyainkhoz túlrészletezett használati leírást kapunk, egy kissé meglepő, hogy
Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak többet fognak vásárolni, de az ismerőseiknek is csak rólad beszélnek majd. De mi teszi az alkalmi ügyfeleket szenvedélyes promóterekké? Mi készteti az embereket arra, hogy hosszú távon veled tartsanak? A FranklinCovey szakértői a vásárlói hűség titkos kódjának megfejtését tűzték ki célul. Egy kiterjedt vizsgálatot végeztek, amelyben 1100 üzlet és több ezer embert vett részt. Végül beazonosították azokat az eseményeket, amelyek kiemelkedő bevételekhez vezettek.