A Bridgestone T33 egy teljesen j gener ci s, modern sport-t ra abroncs, amelyen 2025 Janu rj ban mutatkozott be, s ezzel egyidejűleg v lt el rhetőv a k z ns g sz m ra. Az abroncs minden t ren megőrizte a kor bbi modell erőss geit, sok esetben jav totta is azokat. Sokat dolgoztak azon, hogy az abroncs lettartama javuljon, ezt a kitűz tt c lt siker lt t ltetni a gyakorlatba, hisz az j modell nagys grendekkel m lja fel l az elődmodell fut steljes tm ny t. A javul st a h ts abroncs anyag sszet tel ben
A Bridgestone T33 egy teljesen j gener ci s, modern sport-tuacute;ra abroncs, amelyen 2025 Janu rj ban mutatkozott be, s ezzel egyidejűleg v lt el rhetőv a k z ns g sz m ra. Az abroncs minden t ren megőrizte a kor bbi modell erőss geit, sok esetben jav totta is azokat. Sokat dolgoztak azon, hogy az abroncs lettartama javuljon, ezt a kitűz tt c lt siker lt t ltetni a gyakorlatba, hisz az j modell nagys grendekkel m lja fel l az elődmodell fut steljes tm ny t. A javul st a h ts abroncs anyag sszet te
A Bridgestone T33 egy teljesen j gener ci s, modern sport-t ra abroncs, amelyen 2025 Janu rj ban mutatkozott be, s ezzel egyidejűleg v lt el rhetőv a k z ns g sz m ra. Az abroncs minden t ren megőrizte a kor bbi modell erőss geit, sok esetben jav totta is azokat. Sokat dolgoztak azon, hogy az abroncs lettartama javuljon, ezt a kitűz tt c lt siker lt t ltetni a gyakorlatba, hisz az j modell nagys grendekkel m lja fel l az elődmodell fut steljes tm ny t. A javul st a h ts abroncs anyag sszet tel ben
A Bridgestone T33 egy teljesen j gener ci s, modern sport-t ra abroncs, amelyen 2025 Janu rj ban mutatkozott be, s ezzel egyidejűleg v lt el rhetőv a k z ns g sz m ra. Az abroncs minden t ren megőrizte a kor bbi modell erőss geit, sok esetben jav totta is azokat. Sokat dolgoztak azon, hogy az abroncs lettartama javuljon, ezt a kitűz tt c lt siker lt t ltetni a gyakorlatba, hisz az j modell nagys grendekkel m lja fel l az elődmodell fut steljes tm ny t. A javul st a h ts abroncs anyag sszet tel ben
A Bridgestone T33 egy teljesen j gener ci s, modern sport-t ra abroncs, amelyen 2025 Janu rj ban mutatkozott be, s ezzel egyidejűleg v lt el rhetőv a k z ns g sz m ra. Az abroncs minden t ren megőrizte a kor bbi modell erőss geit, sok esetben jav totta is azokat. Sokat dolgoztak azon, hogy az abroncs lettartama javuljon, ezt a kitűz tt c lt siker lt t ltetni a gyakorlatba, hisz az j modell nagys grendekkel m lja fel l az elődmodell fut steljes tm ny t. A javul st a h ts abroncs anyag sszet tel ben
A klasszikus g pek igazi bev lt abroncsa, mind a vizu lis megjelen s s a megb zhat kisz m that viselked s az, ami miatt rdemes ezt a mint zatot v lasztani egy idősebb g pre. 22 v ut n v ltoztatott a m r j l bev lt recepten a gy rt s minim lis friss t st v gezve a mindenki ltal ismert BT45- n, gy sz letett meg ennek az ut dja a BT46. Az első abroncsok k vetik a modernebb mint zati kialak t st teh t a legt bb esetben a ford tott V alak fog minket fogadni az első ker kre tekintve. Ez j t kony hat
Sz mos Jap n modell első gy ri szerel se. Megb zhat teljes tm ny, magas gy rt si minős g, nagyfok kop s ll s g jellemzi. A mint zat speci lis kialak t s nak k sz nhetően minim lis menetzajt kelt, gy fokozza az utaz s komfortj t. A szilika adal k magabiztos tapad st ny jt hűv sebb időben, s nedves tburkolaton egyar nt.
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
A Bt016 Pro, mint zat ban azonos, m sz mtalan egy b jellemzőj ben elt r az elődj től. Az első abroncs v ltozatlanul h romz n s (3LC), a h ts abroncs eset ben szint n h rom z n t alkalmaz a gy rt a kor bbi t helyett. A j l bev lt mint zat bizony tottan kiemelkedő teljes tm nyt ny jt nedves aszfalton, amit siker lt tov bb jav taniuk a m rn k knek a szilika adal k mennyis g nek n vel s vel. A kellők ppen hegyes profilkialak t s nagyfok stabilit st ny jt a legnagyobb dől ssz gek eset n. 2011-es megjelen
A Bt016 Pro, mint zat ban azonos, m sz mtalan egy b jellemzőj ben elt r az elődj től. Az első abroncs v ltozatlanul h romz n s (3LC), a h ts abroncs eset ben szint n h rom z n t alkalmaz a gy rt a kor bbi t helyett. A j l bev lt mint zat bizony tottan kiemelkedő teljes tm nyt ny jt nedves aszfalton, amit siker lt tov bb jav taniuk a m rn k knek a szilika adal k mennyis g nek n vel s vel. A kellők ppen hegyes profilkialak t s nagyfok stabilit st ny jt a legnagyobb dől ssz gek eset n. 2011-es megjelen
Az első s h ts gumi egy tt! Az elődnek sz m t Bt021-hez m rten 30%-al jobban teljes t, k sz nhetően a h ts abroncs eset ben alkalmazott h romz n s fel p t snek. K nnyed n teljes ti a t ra abroncsokt l elv rt nagyfok nedves tapad st, a sz raztapad s tekintet ben viszont az elv rtn l is kiemelkedőbb. Mindez k sz nhető a szilika tartalom, s a mint zotts g megfelelő ar ny nak. Komfortos, s csendes g rd l s mellett ny jt megb zhat tapad st, a mindennapokban, vagy ak r a leghosszabb motoros t r k eset n