Michelin

440/80 R 28 MICHELIN XMCL (156 A8 / 156 B, TL,)

440/80 R 28 MICHELIN XMCL (156 A8 / 156 B, TL,)

Ipari abroncsok a gumikerekes-, kotró- és teleszkópos rakodók számára Megerősített mintaélek Masszív mintázati elemek Övrétegek acélszövetből Abroncsméret 440 / 80 R 28R / D RadiálisTL / TT TLLI / SI 156 A8 / 156 BProfil XMCLGyártó MichelinFelni szélesség 14megengedett felni 15Szélesség mm 459Külső átmérő mm 1410stat. sugár mm 641Legördülési kerület mm 4200kg teherbírás km/h esetén (1) 4000 / 40kg teherbírás km/h esetén (2) 4000 / 50Légnyomás bar 3,20Súly kg 121obsah pneumatiky 75 % litrov 260Horonyszéle

megvesz
MICHELIN E-WILD FRONT 29 X2.60 COMPETITION LINE KEVLAR E-GUM-X TS TLR  Külső gumi

MICHELIN E-WILD FRONT 29 X2.60 COMPETITION LINE KEVLAR E-GUM-X TS TLR Külső gumi

Szint COMPETITION LINE Perem FOLDABLE BEAD Oldalfal színe BLACK Futófelület színe BLACK TPI 3X60 Min. guminyomás (bar) 1.5 Max. nyomás 4 Ajánlott belső típus A6 Külső kialakítása TUBELESS READY Modell E-WILD Átmérő 29\'\' Alkalmazás FRONT Szélesség 2.60\'\' Súly 1065 g

megvesz
500/70 R 24 Michelin XMCL (19.5 R 24) (164A8/164B, TL,)

500/70 R 24 Michelin XMCL (19.5 R 24) (164A8/164B, TL,)

Abroncsméret 500/70 Radiál/Diagonál R Coll 24 LI / SI 164 A8 / 164 B TL / TT TL Mintázat XMCL Gyártó Michelin Javasolt felniszélesség 16 Megengedett felni 15 Szélesség 511 Külső átmérő 1302 Statikus félátmérő 583 Gördülési kerület 3866 Terhelhetőség kg/km/h-nál 5000 / 40 Megengedett legnagyobb sebesség km/h 5000 / 50 Légnyomás 4,0 Súly 121,5 Bordák száma 18 Mintamélység mm 36 Mintaszélesség 46 Légmennyiség 266

megvesz
120/70R17+200/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 78W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+200/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 78W TL MOTORGUMI P RBAN

Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta

megvesz
90/100-21 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 FRONT 57R TT MOTORGUMI

90/100-21 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 FRONT 57R TT MOTORGUMI

A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelzeacute;sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely

megvesz
140/80-18 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 REAR 70R TT MOTORGUMI

140/80-18 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 REAR 70R TT MOTORGUMI

A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelz sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely enn l

megvesz
120/90-18 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 REAR 65R TT MOTORGUMI

120/90-18 MICHELIN ENDURO MEDIUM 2 REAR 65R TT MOTORGUMI

A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelz sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely enn l

megvesz
200/55R16 MICHELIN ROAD W GT REAR 77H TL MOTORGUMI

200/55R16 MICHELIN ROAD W GT REAR 77H TL MOTORGUMI

A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k louml;nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s

megvesz
180/60R16 MICHELIN ROAD W GT REAR 74H TL MOTORGUMI

180/60R16 MICHELIN ROAD W GT REAR 74H TL MOTORGUMI

A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k l nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s cs k

megvesz
130/70R18 MICHELIN ROAD W GT FRONT 63H TL MOTORGUMI

130/70R18 MICHELIN ROAD W GT FRONT 63H TL MOTORGUMI

A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k l nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s cs k

megvesz
120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+190/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI P RBAN

Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta

megvesz
120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+190/50R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI P RBAN

Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta

megvesz
120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+180/55R17 MICHELIN POWER GP2 FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI P RBAN

Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta

megvesz
340/80 - 18 MICHELIN Power CL (143 A8, TL (12.5/80-18), )

340/80 - 18 MICHELIN Power CL (143 A8, TL (12.5/80-18), )

Ipari abroncsok a gumikerekes-, kotró- és teleszkópos rakodók számára Masszív mintaelemek és kopásálló gumikeverék Extrém oldalstabilitás a karkaszrétegek révén Abroncsméret 340 / 80 - 18R / D DiagonálisTL / TT TLLI / SI 143 A8Profil Power CLGyártó MichelinFelni szélesség 11megengedett felni 10, 12Szélesség mm 353Külső átmérő mm 1006stat. sugár mm 452Legördülési kerület mm 2988kg teherbírás km/h esetén (1) 2725 / 40Légnyomás bar 4,00Súly kg 51obsah pneumatiky 75 % litrov 99Horonymagasság mm 24,0Hornyok s

megvesz
110/70-17+130/70-17 MICHELIN PILOT STREET FRONT/REAR 62S TL MOTORGUMI  P RBAN

110/70-17+130/70-17 MICHELIN PILOT STREET FRONT/REAR 62S TL MOTORGUMI P RBAN

T k letes megold s v rosi felhaszn l sra, s h tv gi t r khoz. A Pilot Road 2 eset ben is alkalmazott v llr szek fel ir nyul mint zat kiemelkedő v zkiszor t si k pess get eredm nyez. Modern anyag sszet tel nek k sz nhetően magabiztos tapad s, s rendk v li kop s ll s g jellemzi. A profilkik pz s előseg ti a prec z s k nnyű kezelhetős get.

megvesz