Egyszerű szabályokkal, több játékvariációval könnyedén fejleszti a matematikai - logikai készséget. Dienes Zoltán matematika professzor munkája alapján készítette az Access Assessment Kft., a Pécsi Tudományegyetemmel közösen a Piatnik Budapest Kft. gondozásában Grafikai tervezés és kivitelezés: Co-Libri Grafikai Stúdió
A kártyákon látható képekről egy mesét kell kitalálni és elmondani. A játék fejleszti a gyermekek kifejezőképességét, a szülők pedig megismerhetik a gyermekek fantáziavilágát.
Aranyásók Párbaj (3.) társasjáték - Piatnik Csak két játékos áll egymással szemben az Aranyásók - Párbaj kártyajátékban. A cél ugyanaz, mint az alapjátékban, hogy akadályozzák egymást - törött csákánnyal, zárt ajtóval, bányaomlással - és megpróbálják egymás elől az aranyat megszerezni. Az a játékos, akinek három forduló után több aranya lesz, megnyeri a játékot. Aranyásók alapjáték: A törpék regéjének két sajátossága: egyrészt, Duracell-nyuszit megszégyenítő kitartással elkezdenek túrni, mih
A kezdőtőkét megkapjátok, és már csak az kell, hogy jól tippeljetek. Mérjétek fel taktikusan az ellenfél előadóját… Vajon mennyi fogalmat tud a csapatának 90 másodperc alatt mutogatással, rajzolással és körülírással olyan ügyesen előadni, hogy mindet kitalálják? Taktikusan kell megtennetek a téteket. Aki hibázik az mindent elveszít, viszont a helyesen tippelő csapat a tétjének a dupláját nyeri vissza! A célotok az, hogy a tétek okos megtételével és a feladványok ügyes előadásával a ti csapatotoknak legyen
Ludix - kockajáték római számokkal! Aki soron van, egyszerre dob a négy kockával, majd a kockák felhasználásával kirak egy római számot. Ez a szám adja a játékos pontszámait. Ezután dönt a játékos: felírja a pontszámot, vagy továbbmegy. Vigyázat! Ha egy dobás eredményéből nem tud értelmezhető római számot kirakni, az összes addigi pontját elveszti.
A Kirakójáték egy kreatív képességfejlesztő játék a legkisebbeknek. A csúszásmentes, geometriai formákat felhasználva a gyermekek megalkothatják első képeiket.
Aki sorra kerül, az letesz egy marhakártyát az egyik sorba. Ha a kártyájával megvan a hatodik különböző marha abban a sorban, akkor megkapja a sorban fekvő kártyákat. Az lesz a győztes, akinek a játék végére a legtöbb marhakártyája lesz. Könnyed kártyajáték igazán vicces marhafigurákkal!
Egy pillantás a nyitott széfre és már tudjátok… az Elveszett Templomról szóló történelmi könyvet ellopták. Minden jel kincsvadászokra utal. Úgy döntötök, hogy felkutatjátok az Elveszett Templomot a kincsvadászok előtt és megmentitek a professzort. EXIT játék 4 puzzle képpel a rejtvények kedvelőinek. A nagy kaland rátok vár!
Aranyásók kártyajáték (Saboteur) - Piatnik A törpék regéjének két sajátossága: egyrészt, Duracell-nyuszit megszégyenítő kitartással elkezdenek túrni, mihelyt egy kapa kerül a kezükbe másrészt a beteges féltékenység a hasonszőrűek érc- és nemesfém leletei iránt. Ezek valamelyikét gyakorolják szorgalmasan az ellenálló kőzetbe vájt tárnák egyikében, mialatt egyik vagy másik szabotőr a háttérben/ valahol hátul máris a tárnadúcolást fűrészeli. Az Aranyásók szórakoztató parti játék, ahol nem tudni kik
A világítótoronyból tudnátok jelzést küldeni, de amikor odarohantok, látjátok, hogy a torony ajtaja zárva van. Oldjátok meg a rejtvényeket, hogy bejussatok a világítótoronyba, majd fel egészen a tetejéig. Állítsátok össze a puzzle képeket és fejtsétek meg a rajtuk álló rejtvényeket is, hogy be tudjátok kapcsolni a világítótorony fényrendszerét és üzenetet tudjatok küldeni.
Különböző okok miatt érkeztetek ide, a célotok mégis egy: megfejteni a Grand Hotel Abaddon rejtélyét. Együtt, egy csapatként éltek át egy három fejezetből álló történetet, melynek alakulásában magatok is közreműködtök. Egy-egy fejezet mintegy 90 percig tart.
2-4 fő 40-60 perc 12 éves kortól magyar nyelvű A Kokopelli egyszerű szabályokkal dolgozik, de kellően kombókész a mechanikája. Kártyáink segítségével próbálunk rituálékat végrehajtani, amikhez megadott szimbólumokra lesz majd szükségünk. A lapok ezen felül különböző hatásokkal is bírnak és nem csak arra lesznek jók, hogy magunkat erősítsük. Gyönyörűen bele lehet nyúlni a másik játékos "falujába" is, ezért nem lesz egy némán ülős pasziánsz a játék. A grafika és a színvilág pedig nagyon el lett találv
Az Istambul kockajáték célja, egymást megelőzve megszerezni a rubintokat. Ehhez azonban pénzre, árura és a segédek szolgálataira is szükség van. A játékosok minden körben öt kocka dobásávalküldik ki a segédeiket és a dobásuk eredményétaz áruval kombinálva hajtják végre az akciókat. A kockákon látható ikonok mutatják, hogy a segédekmit szerezhetnek be. A játékosok árut, pénzt és kristályt gyűjtenek a bazárkártyák és mecsetlapkák akcióiból, így növelve a bevételeiket.
A játék menete egyszerű: a kört kezdő játékos megnevez egy állatlapkát, amit mindenkinek át kell helyeznie a parkjában. Az állatok legjobb helyét nem olyan egyszerű kiválasztani! Kapcsoljátok össze egymással az azonos állatfajokat, gyűjtsetek össze minél nagyobb állatállományt. Tereljétek az állatokat a vízlelőhelyekhez, és ügyeljetek arra, hogy a bozóttüzek ne jelentsenek veszélyt az állatokra. Az árnyas fák és a buja fű nemcsak hasznosak, hanem élelmet is biztosítanak számukra. Igazán szép családi tá
Tegyétek a célvándorokat a várba vagy az erdőbe - ezzel meghatározható, hogy melyik vándornak hova kell érkeznie -, majd az útszakaszok kiválogatásával és a megfelelő útjelzők felrakásával juttassátok el az összes vándort a kijelölt céljához. Dienes Zoltán matematika professzor munkája alapján készítette az Access Assessment Kft., a Pécsi Tudományegyetemmel közösen a Piatnik Budapest Kft. gondozásában Grafikai tervezés és kivitelezés: Co-Libri Grafikai Stúdió