Mit kell tudni a játékról? IQ Fit Smart Games egyszemélyes készségfejlesztő, logikai játék. Tartsd formában az agyad! Tedd a 3 dimenziós játékelemeket a kétszintű tárcába, hogy egy síkfelületet kapj- lyukak és hegyek nélkül. Egy igazán mókás készségfejlesztő játék, 120 feladvánnyal, amelyben igazán mélyen kell gondolkodnod, hogy megtalálhasd a megoldást. Itt az elemeket nemcsak egyszerűen tetrisz szerűen kell elhelyezni, hanem arra is kell figyelned, hogy a lyukakba belehelyezd
Mit kell tudni a játékról? Bunny Boo nyuszis Smart Games játék a "nyúl a kalapból" varázslat hangulatát idézi. Az biztos, hogy a játék maga el fog varázsolni! Válassz egy feladatot, és építsd meg a képen látható ábrát! Ezzel a szép, igényes fa fejlesztőjátékkal játszva fedezhetik fel a gyermekek a 3D építkezés világát. A 60 feladat (30 darab kétoldalas feladványkártya) segítségével könnyedén sajátíthatják el a tárgyak egymásba, egymásra vagy egymás elé helyezését, felismerve a fedés- takarás go
Mit kell tudni a játékról? Noé bárkája mágneses úti változat a Smart Gamestől Noé bárkája (Noah's Ark) egy új, mágneses logikai játék utazáshoz (is). Ha szereted a gondolkodtató feladatokat állatokkal, Neked való játék! Találd meg az állatok helyét a bárkában és mentsd meg őket az özönvíztől! Segíts Noénak minden állatot elhelyezni a bárkájában! Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell elhelyezni őket! Figyelj oda, ho
Angry Birds Under Construction társasjáték - Smart Games Építs egy erődöt a malacoknak és hódítsátok meg a világot! Ettõl a díjnyertes Smart Games tervezésű logikai készségfejlesztőtől csiripelni fog az agyad! A 4 játékelem segítségével el kell rejtened a szereplőket,csak a feladványban megadottak maradhatnak láthatóak! Azonban elõfordulhat, hogy egy-egy madár mégis előbújik. Nagyobb kihívás, mint gondolnád! Egy játékos számára, 7 éves kortól. Vásárold meg most, 2590-ér
Magnetic Travel Tangoes Állatok társasjáték - magyar kiadás - Smart Games Úti Tangoes - a mágneses ábrarakó A Tangoes ötletét egy ősi kínai játék adta, a 7 bölcsesség táblája. A legendák szerint mintegy 1000 éve, egy Tan nevõ emberke elejtett egy cserepet, mely a padlón 7 darabra tört. Ahogyan a darabok összeillesztésével próbálkozott, rájött, hogy milyen sokféle figurát lehet kirakni már ebbõl a pár darabból is. A Tangoes mûvészi és matematikai elemeket tartalmaz a vizuális érzékelés fejlesz
Camelot Junior társasjáték - Smart Games Toronyba zárták a lovagot és a hercegnõt! Te tudsz nekik segíteni, hogy megmeneküljenek a toronyból, és újra egymás karjaiba omolhassanak? A feladat, hogy megépítsd az utat, mégpedig kockáról kockára, toronyról toronyra, hogy a pár újra együtt lehessen. A keményfa toronyelemekből és lépcsőkből hozd létre az útvonalat. De figyelj jól! A lovag csak a falakon és lépcsőkön tud eljutni a kedveséhez. A játék fejleszti a logikai gondolkodásmódot, a térlátást, a kézü
Töltsd meg a pályát a 10 színes, kétoldalas elemmel, az X-ek és O-k váltakozó mintáját megadva! Az IQ XOXO a 120 feladvánnyal szinte végtelen kihívást jelent az elmédnek!
Szabadulj meg a vörös vírustól! Az Anti-Vírus Mutáció próbára teszi a játékosokat. Csúsztasd a különböző színes játékelemeket a pályán, hogy a vörös vírust ki tudd lökni a szervezetből! 60 feladvány közül válogathatsz, 5 nehézségi szinten. Kompakt mérete miatt, ideális választás utazáshoz is. A játék tartalma: 10 színes játékelem játéktábla feladványfüzet megoldásokkal
Egy cuki logikai játék gyerekeknek! Egyedül játszható logikai játék 7 éves kortól. Segíts a nyusziknak eljutni a biztonságos odújukba! 1. Válassz egy feladványt a feladatfüzetből. 2. Helyezd el az állatokat és a gombákat a feladvány szerint az alaplapon. 3. A játék célja, hogy az összes táblán található (fehér és szürke) nyuszit eljuttasd az odúk valamelyikébe. A nyuszik csak ugrálhatnak, méghozzá csak olyan irányba, ahol át tudnak ugrani legalább egy akadályt (gombát vagy állat
Kalóz rejtő logikai játék 48 egyre nehezedő feladattal. Kombinálj, rakosgass, amíg végre kijön a kép, és amit nem kell látni az takarásban van! A négy süllyesztett négyzetben különbözõ ábrák láthatóak. Ezeket négy különbözõ formájú lapocskával kell lefedni úgy, hogy a megfelelõ ábrát kapd. A játékhoz 48 feladatot tartalmazó füzet jár, 4 nehézségi szinttel. Sok éven át játszható játék, megunhatatlan! 5 éves kortól.
A pingvinek partija folytatódik ebben a háromdimenziós játékban. 60 feladványt kell teljesítened. Rakd le a jégtáblákat úgy, hogy egy pingvin se legyen takarásban! Minden feladványnak pontosan egyetlen megoldása van. A játék tartalma: 4 játékelem játéktábla 4 pingvin 60 feladvány megoldással (különböző nehézségi szintekkel)
Megtalálod a feladványban szereplő állatokat és el tudod rejteni a többit? Megtalálod a feladványban szereplő állatokat és el tudod rejteni a többit? A dobozban 80 kihívás és egy kétoldalas játéktábla vár: a „napos” oldal egy 4 részre osztott pályát, míg az „éjszakai” egyetlen összefüggő terepet kínál, utóbbiba jóval nehezebb dolgod lesz. A játék tartalma: ⦁ 4 kétoldalas játékelem ⦁ kétoldalas játéktábla ⦁ 2*40 feladvány megoldásokkal (különböző nehézségi szintek) Rejtsd el az állatoka
A Játék menete: 1. Kiválasztjuk a feladványt, és a rajznak megfelelően elhelyezzük Piroskát, a házikót és a fákat a játéktáblán (és esetleg a farkast). 2. Alakíts ki utat Piroskától a házikóig! (Ha a farkas is a táblán van, két utat kell készítened! Fontos, hogy Piroska útja rövidebb legyen, hogy ő érjen oda előbb a nagymamához!) A feladványok fokozatosan nehezednek, de a füzet végén lévő megoldások segítségével mindig ellenőrizni tudjuk a megoldásunkat. A játék segítségével észrevétlenül fe
A Bunny Boo egy varázslatos 3D építkezős készségfejlesztő,4 nagy strapabíró építőelemmel. Vajon a nyúl átnéz a kerek nyíláson, vagy a csillagablakon les ki? A sárga, a piros vagy a kék építőelem tetejére ugrált fel? Néhány feladvány hasonlónak néz ki, de a megoldása teljesen eltérhet - függően attól, hogy a nyúl füle meddig ér el! A Bunny Boo-val a gyerekek játszva fedezhetik fel a 3D építkezés csodálatos világát. A 60 feladvány segítségével könnyedén sajátíthatják el az tárgyak egymásra, egymásba vagy
Egy újszerű készségfejlesztő: az elemekkel csak átlósan léphetünk - és csak egyszerre! Juttasd ki a vírust (vörös elem) a szervezetből, mielőtt elszaporodik! 60 különböző feladvány, 5 különböző nehézségi szinten!