A játékosok célja az alapjátékhoz hasonlóan minél több kincset, bálványt szerezni a rendelkezésükre álló kalandoraik (kártyák) segítségével - a nélkül, hogy mohóságuk miatt kiesnének. Ezúttal azonban sokkal veszélyesebb területre tévedtek, ezért döntéseikkel is sokkal nagyobb kockázatot vállalnak… A doboz tartalma: 40 db kincskártya 1 db játéktábla 1 db kezdőjátékos-jelölő játékszabály (magyar, angol, német)
Jefe Escopión Alfredo, a megátalkodott bandita, a Fekete Skorpió banda főnöke rettegésben tartja a környéket. Kiszámíthatatlan és mogorva természete miatt vele csak az igazán bátrak mernek ujjat húzni. A játékosoknak (vadnyugati hősöknek) az lesz a céljuk, hogy szembeszálljanak a Fekete Skorpió bandával és minél több banditát juttassanak rács mögé a játék 7 fordulója alatt, és eközben minél több pontot gyűjtsenek össze a vadnyugaton. A legtöbb játékkal ellentétben itt az alacsonyabb számozású lapok fo
A Big Box tartalmazza az alapjátékot + 2 kiegészítőt. (A kaland elkezdődik, Csak még egy szerződés) Találsz még benne: -Szerencsejátékos promópack -Vitorlát bonts játékvariáns A teljes játék újrarajzolt, 300 kártyát tartalmaz. A videon a Port Royal Big Box "kistestvérét" láthatjátok.
Játékmenet A játék 4 fordulóból áll. Minden forduló 2 fázisból épül fel: Licit és Termelés. -Licit fázis Minden játékosnak 4 korongja van (értékük 1 és 4 közötti), amivel licitálhat a közös sorban lévő kártyákért. A játékosok felváltva helyezik el egy-egy korongjukat a kártyákra, amíg mindenkinek el nem fogy az összes korongja. -Licit szabályok Nem lehet egy kártyára két azonos értékű korongot tenni. Nem lehet egy kártyára két azonos színű korongot tenni. Majd a kártyákat egyesével kié
Spanyolország, 1936. Franco tábornok és csapatai előretörnek Spanyolországban, és ezzel kezdetét vette a polgárháború, a testvérharc és az elnyomás hosszú időszaka. A spanyol polgárháborút követően egyes, a Köztársasághoz hű csoportok folytatták a fegyveres harcot, elszánt partizáncsapatokat alakítottak ki, amelyek „Maquis" néven váltak híressé. Ezek a bátor férfik és nők a hegyek között az életüket kockáztatva rejtőzködtek és harcoltak, hogy megvédjék a demokrácia eszméit és a szabadságot. Velük szembe
Az egyik játékos a szárazföld, a másik játékos a tenger lesz, és minden játékos egy kétoldalas lapka szabadon választott oldalát illeszti a térképhez. Felváltva helyeznek le lapkát. A trükk az a játékban, hogy a játékosok egyszerre építik akarva-akaratlan a másik játékos projektjét is. Pontot a befejezett, lezárt területekért kapunk. Az újabb trükk az a játékban, hogy a befejezett tenger pontjait a tenger tulajdonosa kapja meg (a föld pontjai a föld megszemélyesítője), viszont a befejezett területen lév
Játékos szám: 2-5 fő Játékidő: 75 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: állatos, területfoglalós Mechanizmusok: terület többség szerzés, mozgás, moduláris tábla, változó előkészületek Kinek tetszene? Aki szerint ő falkája legdominánsabb játékosa és szívesen beszállna a területekért folyó versenybe. Kinek nem tetszene? Aki nem viseli jól, ha egy játékban farkas törvények uralkodnak. Milyen világban játszódik? Falkát fogunk építeni, területeket foglalni és prédára vadászni. Ha visz
Játékos szám: 2 fő Játékidő: 20-45 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: blöffölős, dedukciós, háborús, kártyajáték Mechanizmusok: kampány, titkos mozgás, multifunkciós kártyák Ha bevédőznéd: 36 db 75x105-ös védő Kinek tetszene? Aki szívesen mérkőzne meg egy igazi aszimmetrikus kártya vezérelt mini wargame-ben. Kinek nem tetszene? Aki nem szeretne direktben a másik ellen irányuló haditerveket szövögetni. Milyen világban játszódik? Az egyik játékos a Brit Királyi Haditengerészete
Mit kell tudni a játékról? Arboretum társasjáték Gyönyörűen illusztrált taktikus kártyajáték 8 éves kortól a Vagabund kiadótól, melyben a cél minél több pont gyűjtése. A játék során egy sétautat kell létrehozni, fa kártyákat kijátszani a lehető legügyesebben. A játék során egy sétautat kell létrehozni a saját arborétumunkban, különböző fa kártyák kijátszásával. Ám nem mindegy, hogy milyen lapot játszunk ki és mit tartunk meg a kezünkben, illetve mit dobunk el a dobópaklinkba. Az Arbor
Mit kell tudni a játékról? A Hajsza - II. világháborús társasjáték Izgalmas, 2 személyes asszimetrikus háborús párbajjáték 14 éves kortól a Vagabund kiadótól, melyben a játékosok ellentétes oldalakon állnak. Az egyik játékos a brit Királyi Haditengerészetet irányítja, míg a másik játékos a német Kriegsmarine-t képviseli. A játékosokat más-más célok vezérlik. A győzelemhez a németeket képviselő játékosnak sikeresen rejtve kell maradnia az angolok elől és 5 teherszállító hajót kell elsülly