A Bridgestone m lt n h res Battlax Hypersport S sz ri j nak t dik gener ci j t testes ti meg az S23-as modell. A recept az eddigi evol ci t figyelembe v ve minden eddigin l sszetetteb. Egyfelől j l ismert, s j l bev lt Bridgestone technol gi kon kereszt l hozza a szupersport szegmens k telező elemeit amik biztos tj k a kiegyens lyozott term ktulajdons gokat. M sr szről azonban gy t g tja az abroncs teljes tők pess g nek hat rait, hogy a versenyabroncsok, s a t ra-sport abroncsok gy rt sa sor n alk
A Bridgestone m lt n h res Battlax Hypersport S sz ri j nak t dik gener ci j t testes ti meg az S23-as modell. A recept az eddigi evol ci t figyelembe v ve minden eddigin l sszetetteb. Egyfelől j l ismert, s j l bev lt Bridgestone technol gi kon kereszt l hozza a szupersport szegmens k telező elemeit amik biztos tj k a kiegyens lyozott term ktulajdons gokat. M sr szről azonban gy t g tja az abroncs teljes tők pess g nek hat rait, hogy a versenyabroncsok, s a t ra-sport abroncsok gy rt sa sor n alk
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az előző teh t a harmadik gener ci hoz viszony tva t bb ter leten is fejlesztett k ezt az abroncsot. Ezeknek a m dos t soknak k sz nhetően j m rc t ll tottak fel a t rasport abroncsok piac n. Ebben a szegmensben eddig nem haszn lt anyagokat s technol gi kat alkalmaztak annak rdek ben, hogy egyed l ll teljes tm nyt ny jtson a maga kateg ri j ban. H rom fő ter leten dolgozt k t annak rdek ben, hogy az abroncs kezelhetős ge, lettartama s tapad sa fel lm lja az elődmodell t. A javul lettartam s a
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
Motul C1 L nctiszt t Spray 400ml s Motul C2 + L ncspray 400ml (feh r sz n ) csomagban. Gyors s optim lis tiszt t szer X & 0 gyűrűs motorker kp r l ncokhoz. Utcai motorokhoz aj nlott PTFE adal kot tartalmaz feh r sz nű nagyon tapad l ncspray.
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
A ballonos kivitel kiv teles terepj r k pess get tesz lehetőv , a komfort fokoz sa mellett. Az agressz v mint zat k l nleges megjelen st biztos t a tereprobog nk sz m ra.
Retro megjelen se ellen re modern gy rt stechnol gi val k sz l, ez rt megfelel a mai elv r soknak, mint p ld ul a kiv telesen j nedves tapad s, vagy a magas kop s ll s g. A Vespa PX modellek gy ri szerel se.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo