K z ti haszn latra is homologiz lt, de nem aj nlott a tart s haszn lata aszfalt ton. K nnyű s ly nak k sz nhetően előseg ti az oldalmanőverez seket. Sz szerint k r l leli az akad lyokat.
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn l s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn laacute;s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
A nagy motorker kp r gy rt k is előszeretettel alkalmazz k első szerel sk nt. A modern mint zatnak k sz nhetően, magabiztosabb tapad st ny jt sz raz aszfalton, an lk l hogy cs kkent volna a teljes tm nye nedves tburkolaton. Massz v szerkezeti fel p t s, s magas kop s ll s g jellemzik a K555- s mint zatot. Az j profilkialak t snak k sz nhetően pontos s k nnyű kezelhetős get biztos t, stabil egyenes fut s mellett.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
A Harley Davidson Street Rod gy ri szerel sű abroncsa.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
Az első l p s a tervez s sor n meg rteni annak a fontoss g t, hogy egy k l nleges motor, igaz n k l nleges mint zat abronccsal teljes lhet ki igaz n. A 427 megjelen se igazi retro k lsőt k lcs n z a Fat Bob sz m ra. Az abroncsgy rt sban szerzett tud s s tapasztalat alkalmaz sa viszont egyar nt fontos szempont volt a tervez s s a gy rt s sor n.