Val di cs csteljes tm ny a jap n gy rt t l. Modern sportos mint zat, mely alacsony g rd l si zaj mellett, kiemelkedő v zkiszor t st is lehető tesz. Biztons gos motoroz s v rosi k r lm nyek k zt, sz raz s nedves tfel leten egyar nt.
Sz mos Jap n modell első gy ri szerel se. Megb zhat teljes tm ny, magas gy rt si minős g, nagyfok kop s ll s g jellemzi. A mint zat speci lis kialak t s nak k sz nhetően minim lis menetzajt kelt, gy fokozza az utaz s komfortj t. A szilika adal k magabiztos tapad st ny jt hűv sebb időben, s nedves tburkolaton egyar nt.
T k letes tapad st ny jt az időj r si k r lm nyektől f ggetlen l eg sz vre. A modern sszetevőknek k sz nhetően kiemelkedő kop s ll s g jellemzi. Az innovat v mint zat jav tja a jellemzőket nedves aszfalton. A modern karkasz k nnyű kezelhetős get, s komfortos g rd l st biztos t.
A profilblokkokra osztott fut fel let klasszikus megjelen st k lcs n z az abroncsnak. A korszerű anyagok felhaszn l s val, kiemelkedő menettulajdons gok rhetők el.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel ll tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extravag ns,
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel ll tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extravag ns,
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel ll tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extravag ns,
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel ll tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extravag ns,
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel ll tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extravag ns,
A Scorpion csal d egy r gebbi k pviselője, mely legink bb 50-50%-os ar nyban alkalmas on illetve offroad haszn latra. Egy igazi mindenes abroncs, mely mint zat nak kialak t s ban az offroad tulajdons gok jellenek meg legink bb. Agressz vebb fel p t s mely alkalmas nehezebb k r lm nyek legyőz s re is. A kellő egyens ly megl te rdek ben nagy figyelmet fektettek a mintacsatorn k kik pz s re s a blokkok elhelyez s re. A V alak profil kellő stabili st ad nagy sebes g n l is, tov bb f kez s sor n is kellő
A Scorpion csal d egy r gebbi k pviselője, mely legink bb 50-50%-os ar nyban alkalmas on illetve offroad haszn latra. Egy igazi mindenes abroncs, mely mint zat nak kialak t s ban az offroad tulajdons gok jellenek meg legink bb. Agressz vebb fel p t s mely alkalmas nehezebb k r lm nyek legyőz s re is. A kellő egyens ly megl te rdek ben nagy figyelmet fektettek a mintacsatorn k kik pz s re s a blokkok elhelyez s re. A V alak profil kellő stabili st ad nagy sebes g n l is, tov bb f kez s sor n is kellő
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
A Michelin Wild az extr m kalandokat kedvelő t r z k kedvence. 50-50%ban alkalmas terep, s aszfalt haszn latra. A k l nleges fut fel leti mint zatot a t bbsz r s Dakar győztes Desert Race mint zat ihlette. Az egym st l eltolt helyzetben ll velt blokkok, kiv l von erőt biztos tanak neh z terepen, ugyanakkor m rs klik a g rd l s zaj t aszfaltozott ton, s előseg tik a fut fel let ntisztul st. Az Anakee Wild a kateg ri ban egyed l ll m don radi lis szerkezettel k sz l, ami nagym rt kben jav tja az ut
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos