A Bridgestone m lt n h res Battlax Hypersport S sz ri j nak t dik gener ci j t testes ti meg az S23-as modell. A recept az eddigi evol ci t figyelembe v ve minden eddigin l sszetetteb. Egyfelől j l ismert, s j l bev lt Bridgestone technol gi kon kereszt l hozza a szupersport szegmens k telező elemeit amik biztos tj k a kiegyens lyozott term ktulajdons gokat. M sr szről azonban gy t g tja az abroncs teljes tők pess g nek hat rait, hogy a versenyabroncsok, s a t ra-sport abroncsok gy rt sa sor n alk
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A Dunlop bemutatta a kifejezetten k z ti haszn latra sz nt pr mium kateg ri s abroncs t a SportSmart MK4-t. Az j modell olyan ir ny fejleszt seket tartalmaz, amelyek elődje magas szintű dinamikus k z ti teljes tm ny re p lnek. Az aktu lis modellt sokoldal s ga mellett kateg ri n bel l cs csteljes tm ny jellemezi, gyakorlatilag minden lehets ges szitu ci ban, amivel utunk sor n tal lkozhatunk az elv rhat maxim lis teljes tm nyt fogja ny jtani. Fejlőd tt a tapad si t nyező, sz raz nedves illetve hűv seb
A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelzeacute;sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely
A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelz sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely enn l
A gumiabroncs fejleszt s ben vil gbajnok end r csapatok seg dkeztek, nevezetesen a Red-Bull KTM s a Sherco seg tette tapasztalataival a gy r m rn keit s fejlesztő pil t it. Visszajelz sek alapj n a mint zat s az abroncs szerkezete is oly m rt kben m dosult, hogy m g t bb tapad s, t bb t scsillap t s s tart ss g jellemezhesse ezt az j abroncsot. Az adapt v V kialak t s minden dől ssz g mellett seg ti a tapad s megőrz s t, tov bb seg t az ntisztul k pess g t megőriznie az abroncsnak, mely enn l
A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k louml;nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s
A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k l nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s cs k
A Michelin Road W GT kifejezetten az aktu lis s az azt megelőző Honda Gold Wing ig nyeire lett tervezve. Ez a mint zat k l n sen az extr m neh z t ramotorok ltal t masztott k vetelm nyek mell lett kialak tva, kiemelve a stabilit st, kop s ll s got, tapad st s nem első sorban a k nyelmet. Szerkezet t tekintve egy k l nleges technol gi t alkalmaztak a teherb r k pess g n vel se rdek ben. A gumiabroncs v z ban egy extra kevl r bet t tal lhat , ami ellen ll az extr m hőterhel snek, deform ci nak s cs k
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
A t ra s t rasport modelleket b rtokl motorosok hosszabb lettartam abroncsa. Kifejezetten azokat az ig nyeket, k r seket vett k figyelembe a fejleszt s sor n melyek a hosszabb lettartam n vel s t szolg lj k. Kedvezőbb rfekv se miatt lehet egy k zkedvelt darab. Kompromisszum n lk l nem lehet minden egyes tulajdons g t jav tani egy abroncsnak, gy itt minim lisan a tapad sb l s egy modern abroncshoz viszony tva a kezelhetős gből kellett vissz bb venni az rt, hogy hossz t von ide lisan viselkedjen ea