Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
A t ra s t rasport modelleket b rtokl motorosok hosszabb lettartam abroncsa. Kifejezetten azokat az ig nyeket, k r seket vett k figyelembe a fejleszt s sor n melyek a hosszabb lettartam n vel s t szolg lj k. Kedvezőbb rfekv se miatt lehet egy k zkedvelt darab. Kompromisszum n lk l nem lehet minden egyes tulajdons g t jav tani egy abroncsnak, gy itt minim lisan a tapad sb l s egy modern abroncshoz viszony tva a kezelhetős gből kellett vissz bb venni az rt, hogy hossz t von ide lisan viselkedjen s
A t ra s t rasport modelleket b rtokl motorosok hosszabb lettartam abroncsa. Kifejezetten azokat az ig nyeket, k r seket vett k figyelembe a fejleszt s sor n melyek a hosszabb lettartam n vel s t szolg lj k. Kedvezőbb rfekv se miatt lehet egy k zkedvelt darab. Kompromisszum n lk l nem lehet minden egyes tulajdons g t jav tani egy abroncsnak, gy itt minim lisan a tapad sb l s egy modern abroncshoz viszony tva a kezelhetős gből kellett vissz bb venni az rt, hogy hossz t von ide lisan viselkedjen s
A t ra s t rasport modelleket b rtokl motorosok hosszabb lettartam abroncsa. Kifejezetten azokat az ig nyeket, k r seket vett k figyelembe a fejleszt s sor n melyek a hosszabb lettartam n vel s t szolg lj k. Kedvezőbb rfekv se miatt lehet egy k zkedvelt darab. Kompromisszum n lk l nem lehet minden egyes tulajdons g t jav tani egy abroncsnak, gy itt minim lisan a tapad sb l s egy modern abroncshoz viszony tva a kezelhetős gből kellett vissz bb venni az rt, hogy hossz t von ide lisan viselkedjen s
Az első s h ts gumi egy tt! Az elődnek sz m t Bt021-hez m rten 30%-al jobban teljes t, k sz nhetően a h ts abroncs eset ben alkalmazott h romz n s fel p t snek. K nnyed n teljes ti a t ra abroncsokt l elv rt nagyfok nedves tapad st, a sz raztapad s tekintet ben viszont az elv rtn l is kiemelkedőbb. Mindez k sz nhető a szilika tartalom, s a mint zotts g megfelelő ar ny nak. Komfortos, s csendes g rd l s mellett ny jt megb zhat tapad st, a mindennapokban, vagy ak r a leghosszabb motoros t r k eset n
A Dunlop az egyik meghat roz abroncs gy rt a piacon, mindezek mellett igen nagy szerepet v llal a motorsport szerepl sben s az utcai motorosoknak sz nt abroncsok gy rt s ban. A sport abroncsok fejleszt se az egyik legnagyobb kih v s a m rn k k sz m ra, mivel minden egyes jabb modellel meg kell felelni az egyre n vekvő ig nyeknek tov bb helyt kell llni a konkurens m rk k modelljeivel szemben. Ez a verseny folyamatosan n vekvő rakat fog jelenteni, amit egyre nehezebb k vetni. Ez rt a gy r gy d nt t
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumiabronc
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
Mivel teljes m rt kben j alapokra helyezt k a pr mium robog vonal gy rt s t, gy mondhatni a null r l p tett k fel ennek a mint zatnak az sszetevőit. A gy rt s s rt kes t s tov bbra is p rhuzamban marad a TWIST mint zattal, azonban a minős gi előrel p s megk rdőjelezhetetlen. M rf ldk vet szeretn nek fel lliacute;tani a robog kateg ri ban, hisz belső tesztek alapj n a szegmensen bel l a legjobb sz raz, illetve nedved tapad st rt k el, e mellet kiv l lettartam is jellemzi. Mint zata igaz n extrav
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
T k letes megold s v rosi felhaszn l sra, s h tv gi t r khoz. A Pilot Road 2 eset ben is alkalmazott v llr szek fel ir nyul mint zat kiemelkedő v zkiszor t si k pess get eredm nyez. Modern anyag sszet tel nek k sz nhetően magabiztos tapad s, s rendk v li kop s ll s g jellemzi. A profilkik pz s előseg ti a prec z s k nnyű kezelhetős get.
A Dunlop legkorszerűbb smart-technol gi ja m r el rhető a robog szegmensben is. A Scoot-smart kiv l an alkalmas mindennapi munk ba j r sra, vagy ak r hosszabb t v utaz sok eset n is megb zhat t rs lehet, az időj r si t nyezőktől f ggetlen l.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.