Játékos szám: 2-6 fő Játékidő: 30 perc Kor: 6+ Nyelv: magyar Típus: kockadobós farmépítős gyerekjáték Mechanizmusok: kockadobás, push your luck, szettgyűjtés Kinek tetszene? Családoknak mindenképp, mert ehhez bárkit le lehet ültetni (például nagyszülőt az unokával). Kinek nem tetszene? Aki nem bízik a szerencsében. A dobókockákon van 1-1 büntető oldal, a róka és a farkas, akik bizony megeszik az állatainkat, hacsak nincs kutyánk a farmon. Milyen világban játszódik? Mindenki a sajá
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 30 perc Kor: hivatalosan 6+, de szerintünk már 4 évesek is értenék Nyelv: magyar Típus: ufós memóriajáték Mechanizmusok: memória, szettgyűjtés Kinek tetszene? Gyerekeseknek és ufóhívőknek. Kinek nem tetszene? Aki memóriagondokkal küzd. :) Milyen világban játszódik? A Szuper Farmer játék spin-offja, ahol ufóként kell állatokat gyűjtögetnünk a Földről. Mi a különlegessége? Minden játékos három csészealjjal rendelkezik, amikkel az állatokat lefedik
Játékos szám: 7-22 fő Játékidő: 30 perc Kor: 8+ Nyelv: magyar Típus: dedukciós, alkudozós, titkosszerepes partijáték Mechanizmusok: titkos szerepek, memória, kiesés, csapat játék, változó karakter képességek, szavazás Kinek tetszene? Aki úgy érzi, hogy elég jó a dumája ahhoz, hogy bárkit átverjen céljai elérése érdekében. Kinek nem tetszene? Akinek komfort zónán kívüli egy igazán interaktív party játék. Milyen világban játszódik? A csapat egyik fele a maffiózók, a másik fele pe
Játékos szám: 1-6 fő Játékidő: 10 perc Kor: 4+ Nyelv: magyar Típus: memória játék gyerekeknek Mechanizmusok: kooperatív Ha bevédőznéd: 20 db 80x120 Kinek tetszene? Aki szívesen kergetne a kisebbekkel karöltve szörnyeket, vagy kifejezetten altatás előtti játékot keres. Kinek nem tetszene? Aki örül, hogy kinőtte már a memóriajátékokat és gyerekekkel se szívesen játszana ilyet. Milyen világban játszódik? Szörnyek kúsznak ki az ágy alól és megpróbálják bekeríteni azt. Vissza ke
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 20-40 perc Kor: 7+ Nyelv: magyar Típus: állatos gyerek játék Mechanizmusok: szett gyűjtés Kinek tetszene? Új társasosoknak, akik szeretnék megtanulni az erőforrás menedzsment alapjait. Kinek nem tetszene? Aki még vagy már fél a szörnyektől. Milyen világban játszódik? Egy természetvédelmi területet alakítunk ki szeszélyes lényeknek, hogy a mi parkunkat látogassa meg a legtöbb turista. Mi a különlegessége? A legkülönösebb és legjópofább szörny
Játékos szám: 2-5 fő Játékidő: 45-60 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: civilizációépítős kártyajáték, némi humorral Mechanizmusok: akciósorrend, kézmenedzsment, szettgyűjtés, változó körsorrend Ha bevédőznéd: 90 darab 65x100-as védő Kinek tetszene? Aki CV-t szerette és szeretné nagyban is átélni az élményt, hiszen itt nem egy ember, hanem egy civilizáció életét visszük végig. Kinek nem tetszene? Aki nem kedveli a dedukciós játékokat, mert itt az akciók erőssége attól függ, hányan vá
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 60 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: családi, tablóépítős “életszimulátor” Mechanizmusok: szerződések, kockadobás, kézmenedzsment, draftolás, push your luck, szettgyűjtés, szimuláció Ha bevédőznéd: 87 darab 65x100-as védő Kinek tetszene? Aki szereti az egyszerű, magát komolyan nem vevő játékokat, és sokszor mélázik, hogy “mi lenne ha…”. Kinek nem tetszene? Aki felhúzza magát, ha a kelleténél talán egy kicsivel több szerencsefaktor van a játékban. Mi
Játékos szám: 2-6 fő Játékidő: 20 perc Kor: 7+ Nyelv: magyar Típus: kockadobós farmépítős gyerekjáték Mechanizmusok: kockadobás, push your luck, szettgyűjtés Kinek tetszene? Családoknak mindenképp, mert ehhez bárkit le lehet ültetni (például nagyszülőt az unokával). Kinek nem tetszene? Aki nem bízik a szerencsében. A dobókockákon van 1-1 büntető oldal, a róka és a farkas, akik bizony megeszik az állatainkat, hacsak nincs kutyánk a farmon. Milyen világban játszódik? Mindenki a sajá
A játékosok megbecsült törzsfőként ügyeskedve próbálják kerülni a történelemkönyvekbe. Minden körben két akció választására van lehetőség, amik segítségével pontokat is szerezhetnek, van azonban egy kis bökkenő. A hírnév és népszerűség nem jön olyan könnyen, mint elsőre tűnik, így aztán az akciók végrehajthatósága is attól függ, hányan választották még ugyanazt? Legyen szó egy új épület felhúzásáról, vagy éppen az élelmiszerellátás fejlesztéséről, minél egyedibb utat jár be egy törzsfő, annál sikeresebb l
A játékosok megbecsült törzsfőként ügyeskedve próbálják kerülni a történelemkönyvekbe. Minden körben két akció választására van lehetőség, amik segítségével pontokat is szerezhetnek, van azonban egy kis bökkenő. A hírnév és népszerűség nem jön olyan könnyen, mint elsőre tűnik, így aztán az akciók végrehajthatósága is attól függ, hányan választották még ugyanazt? Legyen szó egy új épület felhúzásáról, vagy éppen az élelmiszerellátás fejlesztéséről, minél egyedibb utat jár be egy törzsfő, annál sikeresebb l
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 30-60 perc Kor: 12+ Nyelv: magyar Típus: blöffölős, dedukciós nyomozós játék Mechanizmusok: akciósorrend, kézmenedzsment, szettgyűjtés Ha bevédőznéd: 55 darab 57,5x89mm-es védő Kinek tetszene? Akinek tetszenek a jegyzetelős (Cluedo, Túlvilági Történetek) nyomozós játékok. Kinek nem tetszene? Akinek nincs türelme minden játékot azzal kezdeni, hogy össze kell építeni a 3D-s hajót. Milyen világban játszódik? Az M/S Batory fedélzetén nyomozunk az út so
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 15 perc Kor: 6+ Nyelv: magyar Típus: a novella alapján készült kártyajáték Mechanizmusok: dedukció Ha bevédőznéd: 13 db 63,5x88mm-es védő Kinek tetszene? Aki már az X bolygó nyomában-t nézegeti, de még nem játszott dedukciós társasjátékkal, annak segíthet belejönni a műfajba. Kinek nem tetszene? Aki hosszú és bonyolult játék menetre vágyik és egyáltalán nem hatják meg Vincent Dutrait illusztrációi. Milyen világban játszódik? Nyomozók lehetünk,
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 20-30 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: családi, szettgyűjtős “életszimulátor” Mechanizmusok: szettgyűjtés, draftolás Ha bevédőznéd: 55 darab 59x92-es védő Kinek tetszene? Aki szereti a CV-t, de hordozhatóbb verzióra vagy kiszámíthatóbb játékmenetre vágyik. Kinek nem tetszene? Aki nem szeret kombinálni vagy könnyen analízis paralízisbe esik, esetleg a szöveges játékokat preferálja az ikonosokkal szemben. Milyen világban játszódik? Ez egy életszimu
Játékos szám: 2-6 fő Játékidő: 45 perc Kor: 7+ Nyelv: magyar Típus: állatos, farmos gyerekjáték Mechanizmusok: kocka dobás, szett gyűjtés, lapka lehelyezés, bekerítés Kinek tetszene? Aki már álmodozott arról, hogy lesz egy farmja, amit féltő szeretettel gondozhat. Kinek nem tetszene? Aki nem viseli jól, hogy állatkái ragadozók prédájává válhatnak, amivel a tervei is semmissé lehetnek. Milyen világban játszódik? Egy tanyán vagyunk. Mi a különlegessége? Állatokat tenyésztün
Mit kell tudni a játékról? Hétalvó társasjáték - Granna Nagyon egyszerű társasjáték 3 éves kortól, melyben a játékosok memóriajátékot játszva próbálják meg kitalálni, hogy melyik állat aludhatott már el. Ki emlékszik, milyen volt a Hétalvó takarója? Vajon mesekönyv vagy maci volt-e nála elalvás előtt? A Granna társasjátékok nagyon helyesek, szépek, és nem utolsó sorban ötletes játékmenettel készülnek, mindig a gyermekek életkori sajátosságát szem előtt tartva. A Hétalvó Granna játék