Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 20-40 perc Kor: 7+ Nyelv: magyar Típus: állatos gyerek játék Mechanizmusok: szett gyűjtés Kinek tetszene? Új társasosoknak, akik szeretnék megtanulni az erőforrás menedzsment alapjait. Kinek nem tetszene? Aki még vagy már fél a szörnyektől. Milyen világban játszódik? Egy természetvédelmi területet alakítunk ki szeszélyes lényeknek, hogy a mi parkunkat látogassa meg a legtöbb turista. Mi a különlegessége? A legkülönösebb és legjópofább szörny
Játékos szám: 2-5 fő Játékidő: 45-60 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: civilizációépítős kártyajáték, némi humorral Mechanizmusok: akciósorrend, kézmenedzsment, szettgyűjtés, változó körsorrend Ha bevédőznéd: 90 darab 65x100-as védő Kinek tetszene? Aki CV-t szerette és szeretné nagyban is átélni az élményt, hiszen itt nem egy ember, hanem egy civilizáció életét visszük végig. Kinek nem tetszene? Aki nem kedveli a dedukciós játékokat, mert itt az akciók erőssége attól függ, hányan vá
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 60 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: családi, tablóépítős “életszimulátor” Mechanizmusok: szerződések, kockadobás, kézmenedzsment, draftolás, push your luck, szettgyűjtés, szimuláció Ha bevédőznéd: 87 darab 65x100-as védő Kinek tetszene? Aki szereti az egyszerű, magát komolyan nem vevő játékokat, és sokszor mélázik, hogy “mi lenne ha…”. Kinek nem tetszene? Aki felhúzza magát, ha a kelleténél talán egy kicsivel több szerencsefaktor van a játékban. Mi
A játékosok megbecsült törzsfőként ügyeskedve próbálják kerülni a történelemkönyvekbe. Minden körben két akció választására van lehetőség, amik segítségével pontokat is szerezhetnek, van azonban egy kis bökkenő. A hírnév és népszerűség nem jön olyan könnyen, mint elsőre tűnik, így aztán az akciók végrehajthatósága is attól függ, hányan választották még ugyanazt? Legyen szó egy új épület felhúzásáról, vagy éppen az élelmiszerellátás fejlesztéséről, minél egyedibb utat jár be egy törzsfő, annál sikeresebb l
Mit kell tudni a játékról? Sherlock Holmes, John Watson, James Moriarty, Irene Adler… Az ismert hősökre a gyanú árnyéka vetül - egyikük bűnöző. Melyikőtök oldja meg a rejtvényt, és nevezi meg a törvénytisztelő állampolgárok közt megbújó gonosztevőt? A Sherlock a "Kalandra fel!" társasjátékcsalád első darabja. A játékosok egymással versengenek, hogy felderítsék a rejtélyt és megnevezzék a gonosztevőt: logikus gondolkodással, pontos ténymegállapítással és helyes következtetésekkel lehet csak övék a győ
A játékosok megbecsült törzsfőként ügyeskedve próbálják kerülni a történelemkönyvekbe. Minden körben két akció választására van lehetőség, amik segítségével pontokat is szerezhetnek, van azonban egy kis bökkenő. A hírnév és népszerűség nem jön olyan könnyen, mint elsőre tűnik, így aztán az akciók végrehajthatósága is attól függ, hányan választották még ugyanazt? Legyen szó egy új épület felhúzásáról, vagy éppen az élelmiszerellátás fejlesztéséről, minél egyedibb utat jár be egy törzsfő, annál sikeresebb l
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 20-30 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: családi, szettgyűjtős “életszimulátor” Mechanizmusok: szettgyűjtés, draftolás Ha bevédőznéd: 55 darab 59x92-es védő Kinek tetszene? Aki szereti a CV-t, de hordozhatóbb verzióra vagy kiszámíthatóbb játékmenetre vágyik. Kinek nem tetszene? Aki nem szeret kombinálni vagy könnyen analízis paralízisbe esik, esetleg a szöveges játékokat preferálja az ikonosokkal szemben. Milyen világban játszódik? Ez egy életszimu
Mit kell tudni a játékról? Granna Aranyhal társasjáték Aranyos memóriaalapú társasjáték a legkisebbeknek 3 éves kortól. A játék során mindenkinek 3 kívánságot kell teljesíteni, az nyer, akinek ez a leggyorsabban sikerül. Emellett segíthetnek megtisztítani a tavat a szeméttől. A játékszabály és a játék menete is egyszerű, könnyen értelmezhető. Minden játékos kap egy felhőt, melyekre 3-3 kívánságzseton kerül. Ezeket kell a játékosoknak összegyűjteni a többiek előtt. Minden körben egy játéko
Mit kell tudni a játékról? Duos - Dolgok és állatok társasjáték Ötletes asszociációs társasjáték a Granna-tól, melyben minden játékos a paravánnal eltakart alaplapján 4 párt jelöl meg a 12 kártya között. Az alaplap négyzetrácsainak megfelelően 12 képkártya látható az asztalon, és ezek közül 4-4 képet kell összefüggésbe hoznia valamilyen szempont alapján a játékosnak. A képkártyák kétoldalasak, és választhatunk, hogy mind a 12 képet az állatos oldalával felfelé, vagy az élettelen dolgok k
Mit kell tudni a játékról? Granna - Szörnyszekrény társasjáték - GE 3-4 éves gyerekek kedvenc memória játéka vicces szörnyekkel... Nem tudsz elaludni? Félsz a szörnyektől? Játssz egyet és kergesd be őket a szekrénybe! A játékban nem egymással versengenek a játékosok, hanem közösen összefognak a szörnyek ellen. Nagyon szép megjelenésű társasjáték már 3 éves kortól. Memória játék, mely sokkal izgalmasabbá lett varázsolva. Vicces szörny képekkel, "igazi", nyitható ajtajú szekrénnyel (a
Mit kell tudni a játékról? Hamupipőke - játék a memóriával A Hamupipőke játék sok mindenben eltér a megszokott párosítós memória játékoktól. Lehet játszani egyedül is, vagy társasjátékként több személy is játszhatja. Kooperatív, vagyis együttműködésen alapul, melyben nem egymás ellen játszanak a játékosok, hanem egymást segítik a játék során. Az összes kép párját meg kell találni, mielőtt az óra mutatója eléri a 12 órát. Párokat kell keresni, de a párok nem biztos, hogy