A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
A világon minden fejlődésben van, beleértve a hegyi kerékpározást is. A cross country pályák egyre durvábbak, meredekebb emelkedőkkel és technikásabb lejtőkkel - új követelményeket támasztva a lovas és a gép számára is - ezért a mai versenyzőknek a legjobb alkatrészékre van szükségük! Az F 232 ONE ezen igények kielégítésére lett tervezve, a merevség és a tömeg tökéletes arányával.Az XC-re optimalizált LINEAIR rugózással és a háromállású INCONTROL csillapítással kombinálva, az F 232 ONE készen áll a felad
Tulajdonságok:Alumínium nyak és szárOne Piece Magnézium láb35 mm-es becsúszószárOpen Drive Lock (Open mód, Drive mód vagy Lockout mód válaszható)Rugózás: COILPAIR / LINEAIR / APTCsillapítás: INCONTROL / PLUSHPORTOffset: 51 mmVillanyak: TaperedFékfelfogatás: Post Mount max. 210 mmSúly: 2090g
XC/All Mountain/Trail villa:Alumínium nyak és szárOne Piece Magnézium lábOpen Drive Lock (Open mód, Drive mód vagy Lockout mód válaszható)Offset: 45 mmVillanyak: TaperedFékfelfogatás: Post Mount max. 210 mmSúly: 1600 g
Manitou circus Expert 26-os villa:130-as rugóúttal, acél rugóval és levegő rásegítéssel, 1,1/8 nyakkal 20 mm-es átütőtengellyel 32 mm-es becsúszószárral Súly: 2134 g
Tulajdonságok:37 mm-es 6000-es sorozatú alumínium becsúszószárak 6000-es sorozatú alumínium külső lábakAlumínium alsó vállAlumínium villanyakAlumínium felső váll Külső állítási lehetőség: kis sebességű kompresszió, rugó előfeszítés, visszaút csillapítás Tekercs rugós rugózás. TSR nyomáskiegyenlítő Felfogatási lehetőség sárvédő számára Súly: 3600 gPost Mount 203 mm fékfelfogatás (max 223 mm tárcsaméret) 110 X 20 Boost átütőtengely Max gumiméret: 67 mm
Tulajdonságok:Carbon külső lábak37 mm 6000 sorozatú becsúszószárakAlumínium alsó vállAlumínium villanyakAlumínium felső vállKülső állítási lehetőségek: nagy sebességű kompresszió, kis sebességű kompresszió, visszaút csillapítás, TPC + Dugattyú HBO-val TSR nyomáskiegyenlítő Felfogatási lehetőség sárvédő számára Súly: 2970 gr Post Mount 203 mm fékfelfogatás (max 223 mm tárcsaméret) 110 X 20 Boost átütőtengely Maximum gumiméret: 67 mm
Manitou Machete 27.5+/29 Boostos Villa:100 mm-es rugóúttal, levegős rugózással tapered nyakkal 15 mm-es átütőtengellyel 32 mm-es becsúszószárral
Manitou Machete 27.5+/29 Boostos Villa:100 mm-es rugóúttal, levegős rugózással tapered nyakkal 15 mm-es átütőtengellyel 32 mm-es becsúszószárral